piątek, 27 grudnia 2013

Edward Elric

Len: Lily... co ty znowu robisz? O.o
Lily: Wstawiam kolejną notkę ^w^
Len: NOOOOOOOOOO!!!
Lily: Ale nie martw się, nie z tobą... wiesz... moje życie to nie tylko ty!
Len: >.> A z kim ta notka???
Lily: A ktoś wcześniej do nas dołączył. Miał przyjść jutro...
Len: Iiiii... kto to jest?
Lily: A taki jeden kurdupel...
Ed: *wjeżdża z buta do pokoju* COŚ TY POWIEDZIAŁA???!!!
Lily: Emmm... niiiic ^w^ No! To skoro jesteś to ja wstawiam obrazki *w*
Ed: Świecą ci się oczka... mam się bać? O.o

(Edward Elric z Fullmetal Alchemist)


Ed: Emmm... nie sądziłem że to będą TAKIE obrazki...
Lily: ^w^


Ed: Nigdy tak nie powiedziałem!!!
Lily: A założymy się?
Ed: >.>
Len: Ale jednakowoż... z nim wrzucasz więcej bishowatych fotek >.>
Ed: Tiaaaaaa, jasne...






Ed: *face jak na zdjęciu* NIE NO JAK TY MOŻESZ?!
Lily: Hjehjehje *w*
Ed: Wiedziałem że mam się bać >.>


Ed: No! Teraz już lepiej ^w^





Len: Znęcasz się nade mną psychiczie >.>
Lily: Bywa...











Len:>.> *deprecha*
Ed: ^w^
Lily: *w*














Ed: I hate milk! Co się czepiasz!!! >.>
Lily: Ja się nie czepiam ^w^, ja tylko pokazuję jak wyglądasz widząc mleko *w*
Ed: Len... I ty mówisz że ona się znęca tylko nad tobą...




Lily: Oj Ed... I ty mówisz że nie lubisz kotów...
Ed: Bo nie lubię! >.> Po prostu mnie oblazły, a ja dałem sobie spokój z odganianiem ich!!!
Lily: Ok ^w^ już się poznęcałam. No to do następnej notki ^w^
Ed i Len: *emują w kąciku*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz