piątek, 17 stycznia 2014

Accelerator

*trochę później, po przyjściu Envy'ego*
Lily: *wpada do pokoju* JUŻ JEST! JUŻ JEST!!!
Reszta: O.o *wyczuwają kłopoty* co???
Lily: *wtaszcza do pokoju wielką skrzynię* Nareszcie!!! Accelerator przyszedł! Teraz wszystko w tym domu będzie działać szybciej *w*
Reszta: *doszukuje się w tych słowach ukrytego sensu*
Skrzynia: Weź mnie może wypuść! Duszno tu!!!
Lily: *wyciąga nóż i wbija w skrzynię*
Skrzynia: Łaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! >< Trochę delikatniej może, co?!!!
Lily: Ojć, sorki ^w^ *wyciąga nóż i wbija drugi raz*
Skrzynia: Łaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Kuźwa, mówiłem coś nie???!!!
Lily: *wyciąga nóż* No cuż... trzeba inaczej... *rzuca nożem w Eda like Akari*
Ed: ZNOWU???!!! O_________________________O *zawał*


Lily: *wyciąga piłę mechaniczną*
Ed:
Reszta: *epic face like Ed (patrz powyżej)*
Lily: *odpala piłę mechaniczną*
Skrzynia: Lily... co ty tam masz?! Ja rozumiem że chcesz mnie wydostać, ale to ja tu jestem psychopatą, do jasnej cholery!!!
Envy: *wyciąga piłę z rąk Lily i podaje jej łom* Jeśli to psychopata, to oszczędź mu życie.
*pięć godzin później*
Lily: *wali łomem w skrzynię*
Skrzynia: Hrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... hrrrrrrrrrrrrrr... *czyli śpi*
Envy: *siup na Lily like zboczeniec* Daj mi lepiej ten łom... '><
Lily: Czemu???
Envy: Bo jak nie dasz to cię zwolnohomociam *w*
Lily: Hmmmmmmmm... A co mi szkodzi ^w^
Reszta: What the f***?! Co znaczy wolnohomociać???
Akari: Khe, khe... Wolnohomociać, znaczy wolno się gwałcić ^w^
Reszta: *look na Envy'ego* Chcesz JĄ zgwałcić?!!! 
Envy: *ignor i otwiera skrzynię*
Accelerator: No! Nareszcie!!! To kogo mogę... *look na Envy'ego i Lily* Co ja przegapiłem TT^TT
Lily: *wyłazi spod Envy'ego* Niom ^w^ to ja wstawiam słit focie lvl hard *w*
Len: A to dobże nie wróży O.o

(Accelerator of Toaru Majutsu No Index)











































































































Accelerator: Jakież cudne obrazki!!! *psycho-zaciesz*
Reszta: *emują w kąciku, bo naoglądali się za dużo psycho foci, nawet Envy*
Lily: No to do następnej notki ^w^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz