piątek, 28 marca 2014

Gilbert Nightray & Xerxes Break

Lily: *siedzi na kanapie, klei się do Lena* Już nie mogę się doczekać...
Len: Czego???
Lily: Nocy.
Len: O___O planujesz coś???
Lily: Żartowałam. Za niedługo przyjdą nowi.
Len: Kto???
Lily: A nie powiem. Bo to niespodzianka dla Akari.
Akari: *zlatuje ze schodów* Ktoś powiedział niespodzianka???
Garry: Lily.
Lily: *facepalm szłolikiem*
Garry: Ojć... nie powinienem był mówić...
Len: Mam trochę spokoju... dajcie mi się wyspać...
Accelerator: *cicho wyłania się zza kanapy za Lenem i wrzuca mu na głowę zabawkowego pająka*
Len: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! ZDEJMIJ-TO-ZDEJMIJ-TO-ZDEJMIJ-TOOOOOO!!!
Yuma: *powiew różowości* Co tu się dzieje???
Len: Yuma!!! Bracie!!! Pomóż!!! TT^TT
Yuma: *wzdycha* A jeszcze do niedawna byłem różowym transwestytą... awansowałem na brata... (raczej na 10 minut...)
Len: Pomocyyyyyyyyyyyyyyyy!!! ><
Kano: Już idę......... albo nie.
Len: No wiesz???!!!
Konoha: Nawet ci pasuje ten pająk... wyglądasz trochę jak pedofil...
Garry: WHAT???
Ed: *trauma po dniu mleka* Noooooooooooooooooooo...
Envy: Paczajcie!!! Mój ukeś jest załamany.
Akari: Jego... znaczy wasz problem.
96neko: Dzwonek dzwoni...
Lily: *dopada do drzwi* YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!!!! GILBERT!!!
Akari: *lezie za nią* OMG!!! BREAKUŚ!!!
.
.
.
.
Lily: *klei się do Gilberta*
Akari: *klei się do Breaka*
Len: Znowu poszedłem w odstawkę.
Fay: Przecież 96neko cię kocha.
Shintaro: No właśnie. Doceń teraz jego miłość.
96neko: Nyaaaaa~
Gilbert: Odolichamaciekota???!!!
Lily: 96neko.
Gilbert: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Zabierzcie go!!! ><
Accelerator: Czy ja takiej reakcji już nie widziałem...
Shintaro: A widziałeś.
Yuma: U Banana.
Break: Mhmmmmm... nie wiem co to za zapach ale taki dziwny... słodziutki...
Konoha: To od Yumy.
Kano: Powiew różowości.
Break: Matko... to transwestyta może tak pachnieć?
Yuma: Przestańcie!!! Zazdrościcie mi po prostu mydełka i proszku do prania!!!
Kano: *szeptem na stronie* I damskich perfum, należących do Lily.
Yuma: Dostałem od niej jako wyprawkę!!!
Len: Właśnie się przyznałeś że używasz DAMSKICH perfum.
Accelerator: Hjehjehje...
Gilbert: *ochłonął* Słyszałem że macie tu pedały. Muszę naprawić sobie rower, bo ktoś *look na Breaka*
mi zepsuł.
Ed, Envy: Ale to nie o takich pedałach mowa!!!
Lily: A ja wstawię teraz obrazki ^w^

(Gilbert Nightray & Xerxes Break of Pandora Hearts)
 Gilbert: Giń demonie!
Konoha: Żółw!
 Break: Mhehehe... ta mina...





 Gilbert: Kot... kot...
Lily: Neko... neko...

 Gilbert: Yyyyeeeemmm...

 Lily: Daj się pobawić włoskami
Gilbert: NIE!!!
Len: Ej! A moimi to nie chcesz! ><


 Lily: *odpływ do tęczowej krainy szczęścia*













 Gilbert: Alice... w... stroju kąpielowym... nie za ciekawy widok...
Lily: I Oz...


 Accelerator: Wypala mi ocza!!!
 Gilbert: NIE NO TO JUŻ PRZESADA!!!
Lily: Przesada dopiero będzie.

 Gilbert: *załamka* Aha...


 Wszyscy: Ooooooo...
Gilbert: Wiem słodki byłem ^w^


 Ed: *prosto z mostu* męska dzi***a
Gilbert: WCALE NIE!!! TT^TT




 Envy: Mhehehe... to ja wiem jak go nastraszyć.



 Ed: Jak mówiłem...







 Break: I JA!!! Nadchodzę!!! ^w^


























 Akari: Ja ciem do takiego łóżeczka...
Break: OK!!!
Akari: YAAAAAY!!!















 Break: Emily!!!

 Len: Ile osób zazwyczaj przeżywa twoje "nadejście"???
Break: Akari i Lily... i Gil.
Len: O.o



















Lily: No to do następnej noci ^w^

10 komentarzy:

  1. Świetny blog, fajnie go prowadzisz~. Niby takie scenki a'la z życia wzięte, dopiero dzisiaj trafiłam na twój blog ale czekam na więcej~.
    PS.Yaoistki łączmy się~! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yaaaay~!!! Cieszę się że się podoba ^w^. Nie martw się, będzie tego jeszcze bardzo dużo *w*. Za niedługo pojawi się jeszcze więcej postaci, więc będzie jeszcze większy ubaw, mhehehe... Zapraszam do dalszej lekturki ^w^ *zaciesz lvl hard i szeptem na stronie* Wreszcie ktoś docenił moje wysiłki muhahahahahahaha!!!
      Len: Ło Yezu!!! Kolejna yaoistka się przylepiła >.>
      Lily: A yaoi będzie najwięcej *w* Hmmmmmmmm... trzeba będzie założyć fanclub... ^w^

      Usuń
    2. Już przeczytałam ;P Tak, fanklub jest chyba potrzebny xD Już mi się mordka raduje, skoro mówisz, że najwięcej będzie yaoi *-* A co do docenienia wysiłków podejrzewa, że innym też się podoba, ale są zbyt leniwi by napisać komentarz :D No to czekam na więcej :3

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. No to postanowione!!! Zakładamy fanclub yaoi!!! *w*
      Len: >.>
      Lily: Będzie tego trochę dużo, bo jeszcze z elsworda i innych gier i anime ^w^. Mam nadzieję że następne notki się spodobają. Następna najprawdopodobniej w piątek... o Magi: The Labirynth of Magic, albo o Jeff'ie the Killer'ze ^w^ Pozdrówka :*

      Usuń
    5. Tak podobają się ;3 No to trzymam cię za słowo ^^~

      Usuń
    6. A właśnie, zapraszam do prywatnej korespondencji ^w^. Tutaj podaję mój e-mail:
      madziab17@gmail.com
      Może się przydać bo w późniejszym czasie będę pisać notki na zamówienie ^w^. No a przy okazji, będziemy mogły się wymieniać informacjami, w jakikolwiek inny sposób (chodzi mi o pomysły na różne tematy bloga i jego dalsze ulepszenia, informacje na temat mang i anime itd.). No to po raz kolejny Pozdrówka :*
      Lily-chan ^w^

      Usuń
    7. P. S. Od teraz mówię do cb Alice-chan ^w^. Mogę no nie???

      Usuń
    8. Jasne ze możesz, to ja będę do ciebie mówiła Madziuś, mooogę? No to mój e-mail: nicola12142000@interia.pl
      Z tego co jestem tu zarejestrowana, już nie ~korzystam :P

      Usuń
    9. Możesz, możesz ^w^ Jak najbardziej :P ^w^

      Usuń