środa, 12 marca 2014

Kano, Shintaro & Konoha ^w^

Len, Lily, Accelerator: *przed każdym stoi laptop, grają w Elsworda na pvp*
Accelerator: Lily!!! Przestań używać tych pieprzonych skilli!!! ><
Len: Co ja mam powiedzieć!!! Co chwila obrywam gradem mieczy albo potrójnym gejzerem!!! TT^TT
Accelerator: *wredny uśmieszek* Trzeba było wybrać inną postać, a nie Chunga. Ja mam Elsworda.
Lily: *skupiona na grze Eve* Ja też mam silną postać ^w^
Accelerator: EJ NO!!! Kto mnie zabił??? *look na ekran* Noooo jaaaaasne laaaaseeeeryyy...Lily...
Dzwonek: *dzwoni*
Akari: Heeeeeeeeeeej!!! Weźcie ktoś otwórzcie!!!
Reszta: *ciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiszaaaaaaaaaaaaa*
Akari: Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaloooooooooooooo...
Dzwonek: *dzwoni, dzwoni, dzwoni*
Głosy zza drzwi: Chyba ich nie ma... No coś ty!!! Na pewno są!... Ja chcę neta ><... Zamknij się!!! Kogo obchodzi co ty chcesz!!!... Dobra!!! To niech to nikogo nie obchodzi!!! Ja mam dość!!!
Lily: *powoli idzie do drzwi*
Drzwi: *wyważone z buta, lecą na Lily*
Shintaro: Iiiiiiiiiiiiiiiiinteeeeeeeeeeeerrrrneeeeeeet!!!!!
Len, Accelerator: *w wejściu do salonu* Gdzie Lily???
Shintaro: A kogo to obchodzi!!!??? Ja chcę neta!!!
Accelerator: Nie będzie neta, dopóki nie znajdziemy Lily.
Shintaro: A czemu??? TT^TT
Len: Bo tylko ona zna hasło do neta... i każdego innego komputera w tym domu...
Shintaro: O__________________________O Ojoj!!! LIIIIIILYYYYYYYYYY!!!
Konoha: Sugerowałbym podniesienie tych drzwi...
Shintaro: A po co???!!! Nie chce mi się!!! A przy okazji wiadomo że nikogo tam nie ma!!!
Kano: A skąd wiesz???
Shintaro: Yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy... *loading 5%... Error... Brak połączenia z serwerem... Reset danych*
Konoha: Explorer???
Kano: No na to wygląda...
Fay: *zbiega ze schodów* Widział ktoś Lily???
Lily: Tutaj jeftem!!!
Reszta: Gdzie???
Lily: No tutaj!!!
Konoha: Sugerowałbym, podnieść te drzwi.
Shintaro: A co ty jesteś?!!! Android???!!!
Konoha: TAK DEBILU!!! PRZECIEŻ O TYM WIESZ!!!
Shintaro: Nooo... Tak właściwie...
Len: Explorer, jak nic... *myśli* A skoro Konoha jest Androidem... *rzuca się Konosze na szyję* Mój ty programiku operacyjny, napraw mi telefonika, bo się spieprzył ^w^
Konoha: *szeptem* Help!!! ><
Lily: Haaaaaaalooooooo!!!
Akari: Może znajdziecie Lily, co???
Reszta: SKĄD ONA SIĘ TU WZIĘŁA???!!! O.O
96neko: Przyszła jak nie patrzyliście ^w^ Chce ktoś tapiokę???
Fay: No thanks.
Ed: Ratuuuuunkuuuuuuu!!! Envy chce mnie zgwałcić!!!
Konoha, Shintaro, Kano: GEJE???!!!
Akari: Haaaaloooo... *podnosi drzwi*
Konoha: No mówiłem że trzeba je podnieść!!!
Reszta: Ooooooooo Lily!!!
Lily: *jeb Shintaro w łeb* A teraz naprawisz ładnie te drzwi, bo jak nie to nie dostaniesz się do żadnego komputera *w*
Shintaro: *młotek w łapa i jedziem z tym światem*
Lily: To ja teraz powstawiam obrazki ^w^
Accelerator: Boże daj mi cierpliwość!!! AMEEEEN!!!

(Konoha [Kokonose Haruka], Kisaragi Shintaro, Kano Shuuya of Kagerou Project)





Kano: Oooooo... Jakiż ja ładny ^w^


Konoha: Tego nie było!!!
Lily: Leżący na ulicy Android... mmmmm...
Konoha: O.o
Lily: Kyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Kaaaawaaaaaiiiii!!!
Kano: No wiem ^w^

 Shintato: >.> Coś tu dużo Kano...











 Shintaro: Baaaaardzooo dużo Kano!!! >.>
 Shintaro: Oooooo Ja!!!
 Shintaro: Iiiiiiii znowu... >.>




 Konoha: To aż drugi obrazek ze mną...

 Konoha: Nie no!!! Moja mroczna strona?!!!
Lily: No co? ^w^


 Lily: Biedny Hibiya...
Shintaro: A co on tu robi???
Lily: Lubię go.

 Konoha: GIIIIIIIIIIIIŃ DUSZO NIECZYSTA!!!

 Shintaro: Widzicie??? Nie siedzę cały czas przy kompie!!! ><

 Lily: Oooooooooo... jakie kawaiiii ^w^
Akari: *w* kaaaaaawaaaaaiiiii
 Konoha: GIIIIIIIIIIIIIIIIIIIŃ!!! TT^TT
Wszyscy: *look na Kano* Geeeeej???
Kano: Ale to Seto się do mnie dobierał!!!
Len: A ty się na to zgodziłeś...
 Konoha: Mówiłem coś o tym że masz zginąć Lily??? Bo tak mi się zdaje...
Lily: ^w^ Lubię Kurohę.

 Konoha: >.> *emuje w kąciku*


 Akari: Ooooo są wszyscy ^w^
 Accelerator: Muszę poznać Kurohę... ^w^
Konoha: Na to nie licz!!! >.>

 Wszyscy: Yyeeem... Konoha...
Konoha: >.>
 Lily: Yaaaaaay Seto!!! *szeptem na stronie* Kano, twój chłopak...





Shintaro: Uuuuuuuh!!! >.> Ene!


 Akari: Jakie kawaaaaiii ^w^
 Lily: Jakie kawaaaaiii!!!
Konoha: >.> <.<
 Lily: JAKIE KAAAAWAAAAIII!!!
Shintaro, Konoha: >.> PRZESTAŃ!!!
 Konoha: >.>







 Shintaro: Mądrość!!!


 Lily: You'll die... you'll die... you'll die...
Shintaro: O.O
 Len: ... Momo jest ładna..
Lily: Zdrajca...
Len: Przepraszam!!! *klei się do Lily*

 Kano: Hjehje...







 Shintaro: *szeptem na stronie* Lily coś lubi Kano... hmmm...
 Konoha: >.>
 Konoha: >3>

 Konoha: *dead*



 Shintaro: CZY JA TU WIDZĘ PODTEKST???!!!
Lily: Niiii wcaaaaleeee...
 Konoha: O.o
Lily: Ja ciem takiego w łóżeczku *w*
Konoha: To przestań wstawiać Kurohę!!!
Lily: Ok!!!



 Konoha: Kuźwa nie ma!!!















 Lily: Może jeeeeednaaak...
 Konoha: >.> NIE!!!

 Konoha: NIEEEEE!!!









































Shintaro: Doczekałem się!!! TT.TT
Lily: Do do zobaczenia w następnej noci!!! ^w^ A tutaj link do strony o Kagerou Project:

http://pl.kagerouproject.wikia.com/wiki/Kagerou_Project_Wiki

2 komentarze:

  1. Kawaii! Masz świetne obrazki!!! Oby tak dalej!!

    Haruhi-sensei ^w^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yaaaaaaaay!!! Arigatou sensei!!! Hyuuuuuuuuuuuu~~ ^w^

      Usuń