piątek, 17 stycznia 2014

Envy

Ed: <leży na łóżku> umieram….>< gdzie wszystkich wcieło?
96neko: nie wiem i szczerze nie chce wiedzieć <jeb głową o poduszkę>
Ed: No weź kretynie serio się pytam.><”
96neko: <z głową w podusi>Haleśch ty jecht upchierdliwy ( aleś ty jest upierdliwy)!
Ed: Gadasz do mnie czy do poduszki? O_______________O
96neko: Ona przynajmniej mnie słucha!!!! =< <foch>
Ed: LOL… <zaś pada na łóżko>
CIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISZAAAAAAAAAA....
Ed: Jaaaaak błoooogo^^
Len: <wpada do domu z dziewiczym krzykiem> AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! 
96neko: No i to by było na tyle…
Ed: <wkurzu wkurzu> Czego drzesz jape pseudo artysto?! Nie wystarczy ci że się drzesz w tym co nazywasz piosenkami? <wstaje by mu przywalić>
Len: <pisk>
Okna: <popękały>
Ed: No i pacz idioto! Okna nie znoszą cię tak samo jak ja!!!!!!
Len: On tu idzie!!!!!!!!!!!
Ed: Nie zmieniaj tematu!! 
Len: <chowa się za 96neko>Akari-chan! Jesteś podła!!!!!!
Lily:<wchodzi do salonu>
Ed: Ktoś mi wytłumaczy dlaczego przez ten palant potłukł nam okna???!!!
Lily: <rzuca w Eda miotłą (bo akurat była pod ręką)> GIIIIIIIIIIŃ!!!!!
Ed: <gleba>
Envy: <dźwiga Akari na plecach> Hahahahaha ale ryj mu się wykrzywił! A nie sorry zapomiałem ty masz krzywy ryj zawsze!^^
Ed: <wstaje z podłogi> Ja mam krzywy ryj????? Kiedy ostatni raz patrzyłeś w lustro sto lat temu????><
Envy: Nie pamiętem kiedy bo wszystkie lustra nie wytrzymują mojej zajebistości!^w^
Ed: A w łeb dostałeś od Greeda czy od Lust?
Envy: Od ciebie sklerozo tydzień temu a czemu pytasz?
Ed: bo jeśli tydzień temu coś tam w środku łba miałeś to napewno już ci wypłynęło!!!!
Akari :DOŚĆ!!!!!!!! <rzut w Eda nożem>
Ed: <zawał>
Lily: Nie złego masz cela Akari^w^
Akari: Łep mi pęka a ten palant się wydziera. Tak mi się jakoś omsknęło <głowa jej opada na ramię Enviego>
Fay: <wpada do pokoju z kaftanem bezpieczeństwa> O_______________________________O’’
96neko: A tobie to po co?
Fay: <z bananem na twarzy> Pomyślałem że Edzio-chan powinien to założyć ale jemu raczej się nie przyda^^ Hyuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~~
Len: <cały czas chowa się za 96neko> Ciut późno!!!!
Fay: No cóż nigdy nie miałem wyczucia.
Len: To nie jest wymówka!!!!!
96neko: <zakrywa mu usta> cicho siedź bo w ciebie też rzuci.
Akari: Wszystko mnie boli… Ja chce do łózia TT^TT
Envy: I że mam cie niby jeszcze zanieść i przykryć! Może jeszcze frytki do tego.
Akari:<grooooooooza>
Envy: <wychodzi z nią z pokoju>
Len: <wygląda z ulgą zza 96neko> To z noci nici?
Lily: No co ty. Ja ją wstawie^w^
Len: Ale dzisiaj kolej Akari-chan!
Akari: < z pokoju obok>Lily-chan upoważniam cię do wstawienia dzisiejszej notki. 
Lily: Fajnie^^
Reszta: O_______________________________________________________________O
96neko: A o kim będzie.
Envy: <wchodzi do pokoju> O mnie =^w^=
Len: Mamusiuuuuuuuuuuuuuuuuu…

5 minut później

Lily: Gotowi?
Len, 96neko: NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fay: Hyuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~~
Envy: TAAAAK!!! Pokaż całemu światu jaki jestem zajebisty!!!
Ed <wciąż nie ożył po zawale> 

(Envy z anime Full Metal Alchemist)




Len: <panika> Skąd on wziął miecz!!!!!!
Akari: <wpada wkurzona do pokoju> Jak się zaraz nie zamkiecie to O__________________O
Akari: <szczyt szczęścia  Kocham ten uśmieszek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fay: <szepcze do Lena> Patrz jak ci się upiekło^^
Len: ale jak to?
96neko: Gdyby nie ten obrazek To musielibyśmy zdzierać cię ze ściany. 
Len: ale czemu????
96neko,Fay: <face palm>
Lily: Bo wyglądała jak psychopatka ale ty się schowałeś i nie widziałeś....
Len: Uff to dobrze
Lily: O wyglądała mniej więcej tak^^
Len: <tuli się do Lily i szlochusia> Ja się ich boję... TTT^TTT












Envy: Padnijcie na kolana przed moją zajebistością! Muhahahahahahahaahhahahaha!
Lily: Wow nawet śmieją się tak samo. Fay~ chyba masz konkurencje
Fay: Przeżyje jakoś=^-^=








Akari: To było rok temu! Jak Ed cię wrzucił w zaspę^w^
Envy:<odwraca głowę> Nie przypominam sobie

 96neko: Ale cie zgasiła na tej foci!!! Hahaha. Epicka mina naprawdę^-^
 Envy: O__O O Lust i Gluttony też się załapali! Fajnie^^
Len: <dziewiczy pisk> POOOOOOOOOOOOOTWÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓR!!!!<Death>
Lily: NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!





Akari: KAAAAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Lily: Boże co za słodycz!
Akari:<rzyga tęczą>
Envy: Widzicie jestem zajebisty!!!!!


I tym o to odkryciem popartym odpowiednimi argumentami to wszystko na dziś.
Do następnej noci.( mam nadzieje że do następnego razu Edowi się polepszy^w^)

Akari-chan=^-^=





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz